About

Travel with SF Spanish

       Immersive Spanish in Argentina 

                       3-13 April 2025!

   🌍✨ Experience the Magic of Argentina! ✨🌍
Join us for an unforgettable immersive program that will take you on a journey through the vibrant culture, breathtaking landscapes, and passionate traditions of Argentina.
If you are interested, please complete this short form and you will receive the details to register:
                                                                                               Immersion Program to Argentina

Traveling to Argentina?

🌟 Unlock Exclusive Discounts for Your Buenos Aires Stay! 🌟 

                    Check it out! 

Planning your visit to Buenos Aires? We've got a special treat for you!

Contact us, and we'll not only recommend the perfect place to stay but also connect you with an exclusive discount for your accommodation. It's our way of making your trip extra special!

Don't miss out on this fantastic offer—get in touch now and enjoy a discounted stay in the heart of Buenos Aires!

Review Us!

Yo le pregunté a mi amiga venezolana sobre la relación entre Venezuela y Colombia porque no sé mucho de eso tema. Quise saber qué ella piensa en la propuesta de paz que Venezuela ofreció a Colombia, pero ella me dijo más de un problema fundamental, el presidente Hugo Chávez. Evidentemente es un dictador quien ataca a alguien que tiene una relación con los Estados Unidos. Ella es muy preocupada de la gente de Venezuela especialmente de clase media porque la gente de clase alta o la gente educada ya salieron el país. La gente de clase media sufre más porque no tiene más remedio que hacer cualquiera cosa que puede hacer para sobrevivir. No quiere decir nada que oponerse al gobierno porque tiene miedo de perder su trabajo.


Creo que no es necesario acordar políticamente o religiosamente para ser amigos o vecinos. Estoy de acuerdo del canciller colombiano Jaime Bermúdez que el plan real de la paz es detener a los guerrilleros colombianos en Venezuela. Ojalá que Venezuela se diera cuenta que su enemigo no es Colombia o los Estados Unidos sino los terroristas.

Views: 18

Comment

You need to be a member of SF Spanish to add comments!

Join SF Spanish

© 2025   Created by Romina Mancilla.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service