About

Travel with SF Spanish

       Immersive Spanish in Argentina 

                       3-13 April 2025!

   🌍✨ Experience the Magic of Argentina! ✨🌍
Join us for an unforgettable immersive program that will take you on a journey through the vibrant culture, breathtaking landscapes, and passionate traditions of Argentina.
If you are interested, please complete this short form and you will receive the details to register:
                                                                                               Immersion Program to Argentina

Traveling to Argentina?

🌟 Unlock Exclusive Discounts for Your Buenos Aires Stay! 🌟 

                    Check it out! 

Planning your visit to Buenos Aires? We've got a special treat for you!

Contact us, and we'll not only recommend the perfect place to stay but also connect you with an exclusive discount for your accommodation. It's our way of making your trip extra special!

Don't miss out on this fantastic offer—get in touch now and enjoy a discounted stay in the heart of Buenos Aires!

Review Us!

La boda de Bre prometía ser el evento del año en la familia. Todos estaban emocionados, especialmente su tía Isabel, que se había autoproclamado organizadora oficial. Ella era el brazo derecho de la madre de la novia, controlando cada detalle, desde las flores hasta el orden de los asientos.

La problema era que su hermano Ryan, encargado de llevar los anillos, no hacía más que estar con los brazos cruzados, mirando el celular y comiendo meriendas como si no tuviera ninguna responsabilidad.

Para empeorar las cosas, apareció la hermana Emma, que hablaba por los codos. No había quien pudiera decir una palabra sin que ella interrumpir con un cuento largo sobre sus viajes, sus exnovios o su nuevo gato.

Pero la que más preocupaba a Bre era su prima. Desde que conoció al novio, lo había tenido entre ceja y ceja. “No sé, tiene algo en sus ojos… demasiado simpático, eso no es normal,” decía bajito, aunque claramente quería que todos las oyeran.

Views: 4

Comment

You need to be a member of SF Spanish to add comments!

Join SF Spanish

© 2025   Created by Romina Mancilla.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service