About

Events

Travel with SF Spanish

       Immersive Spanish in Argentina 

                        April 2024

Are you interested in expanding your cultural knowledge and language skills through an immersive experience?


Are you open to trying new activities and experiencing new customs?

Are you ready to challenge yourself, both personally and academically, by participating in an immersive program?

Are you ready to make memories and experience personal growth that will last a lifetime?

If you answered YES to any of the above, please take this short form about an immersive program in Argentina.

Complete our short form clicking here!

Traveling to Argentina?

🌟 Unlock Exclusive Discounts for Your Buenos Aires Stay! 🌟 

                     Check it Out!

Planning your visit to Buenos Aires? We've got a special treat for you!

Contact us, and we'll not only recommend the perfect place to stay but also connect you with an exclusive discount for your accommodation. It's our way of making your trip extra special!

Don't miss out on this fantastic offer—get in touch now and enjoy a discounted stay in the heart of Buenos Aires!

Review Us!

  Para el Dia de Gracias fuimos a Las Vegas y Valle de la Muerte. El miercoles salimos temprano en la manana y mi esposo condujo por 11 horas. Llegamos a Las Vegas a las 8:00 en la noche. La ultima vez estuvimos en la ciudad hace siete anos. Cambio mucho. Vimos muchos nuevos hotels, centros comerciales. A mi no me gusta jugar, pero esta ciudad tiene algo para cada persona. Es possible ir para un espectaculo, visitor hotels unicos, comer en los mejores restaurants. Todo este es accesible para todos, no es necesario tener mucho dinero. Hay hotels, espectaculos y restaurants a precios diferentes y toda la musica, luces, fuentes, esculturas en la calles son gratis para ver.

  La manana siguente salimos desde Las Vegas temprano para poder aprovechar el tiempo  y las horas de sol. Llegamos a Valle de la Muerte en una hora y media. Este es un lugar unico, una gran zona desertica, mas calurosa del mundo. Situada al sur este de California. En 1994 fue declarada parquet nacional.

Badwater esta considerada como la zona mas Baja de todos los Estados Unidos, la zona con menores precipitaciones en el mundo. En verano debido  a las temperaturas extremas y la casi ausencia de agua, el riesgo de muerte por golpe de calor y deshitatratacion es alto. Tuvimos suerte, el clima era perfecto. Nos alojamos alli por tres dias. Caminamos mucho y vimos mushos lugares hermosos diferentes: Zabriskie Point, Furnace Creec, Badwater Basin, Dantes View, Crater y muchos otros.

Volvimos a Las Vegas en el tercer dia y vimos el maravilloso espectaculo La Reve (El Sueno). Todos este tiempo compartimos con nuestros amigos de Boston.      

Views: 12

Comment

You need to be a member of SF Spanish to add comments!

Join SF Spanish

© 2024   Created by Romina Mancilla.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service