About

Travel with SF Spanish

       Immersive Spanish in Argentina 

                       3-13 April 2025!

   🌍✨ Experience the Magic of Argentina! ✨🌍
Join us for an unforgettable immersive program that will take you on a journey through the vibrant culture, breathtaking landscapes, and passionate traditions of Argentina.
If you are interested, please complete this short form and you will receive the details to register:
                                                                                               Immersion Program to Argentina

Traveling to Argentina?

🌟 Unlock Exclusive Discounts for Your Buenos Aires Stay! 🌟 

                    Check it out! 

Planning your visit to Buenos Aires? We've got a special treat for you!

Contact us, and we'll not only recommend the perfect place to stay but also connect you with an exclusive discount for your accommodation. It's our way of making your trip extra special!

Don't miss out on this fantastic offer—get in touch now and enjoy a discounted stay in the heart of Buenos Aires!

Review Us!

Para la clase de Carmen del 15 de agosto (La plantación de árboles en Etiopía))

En primera leída, el artículo parecía compartir noticias que me hicieron feliz en vez de furiosa, como hacen la mayoría de las noticias estos tiempos. Pero, mientras lo pensaba, no pude evitar preguntarme, ¿es esta admirable empresa demasiado poco, demasiado tarde?  Sin embargo, dado el triste y aterrador estado del clima de la tierra y su inevitable impacto en la humanidad, prefiero estar elevada leyendo incluso de un paso positivo tomado para proteger a un país, más bien que leer de la multitud de pasos negativos tomados por el gobierno, al detrimento de la tierra tal como lo conocemos.

 

Para mí, el motivo de la empresa, aunque sea en realidad solamente una distracción por Abiy Ahmed, es insignificante. En un país notorio por sus sequías y hambrunas, un país que sobrevive por la agricultura, la plantación de estos árboles sólo pueden ser vistos como alentadora – independientemente de la razón.

Views: 9

Comment

You need to be a member of SF Spanish to add comments!

Join SF Spanish

© 2025   Created by Romina Mancilla.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service